Posledné recenzie (1 768)
Deň po tom (2004)
Dějově to trošku samozřejmě pokouhávalo,ale vizuál a efekty byl zase o něco zvednutý.Tady ty prachy asi byly opravdu vidět.Vlastně všechno wow, bylo už vidět v trailerech a v samotném filmu je to o něco delší.
Traja mušketieri: Milady (2023)
Rozhodně i 2.díl byl taky dobrý počin a zřejmě jsou otevřená vrátka i pro 3 díl. Jediný do očí bijící nesmysl byl,černý princ, jakože prý králův kmotřenec.Docela pomalinku mi to začíná vadit,jak se všechno začíná překrucovat a následně dosazovat,aby náhodou někteří,třeba nebyli diskriminovaní,divná doba.
Opičí človek (2024)
Čekal jsem totální sračku a nakonec se z toho vyklubal docela slušný akční nášup.Je svojím způsobem,trošku jiný a tím i zajímavý.