Recenzie (154)
Supergirl (2015) (seriál)
pilotní díl by měl ukázat, jakým směrem se bude serial advíjet a jestli bude mít cenu na to koukat.. nicmeně, tenhle pilot nebyl moc přesvědčivej
Jupiter na vzostupe (2015)
jako slabý docela, ale na tu bídu co se teď točí je to luxus
Švec (2014)
doporučuji tímto srancem neztrácet ani jednu minutu
Elysium (2013)
asi neobjektivní hodnocení, před pár dny jsem bohužel viděl interstellar z kterýho je mě ještě teď na blití, tažte tady nemám jinou možnost..narozdíl od víše zmíněného snímku si elysium na nic nehraje, žádná nerealistická realističnost za každou cenu jako v interstellaru, tady v elajžu děj pěkně plyne, aji jinde nesnesitelnej démon se dá a výborná Jodie která celou svou kariéru promrhlala jako klaďas, když role záporáka jí tak sluší :)
Interstellar (2014)
omg, se asi někdo posral, a evidentně něco kolem 20tisíc zdejších uživatelů.. hele, ten film je fakt odfláknutá hovadina ať na něj nahlížím z jakéhokoli úhlu.. kéž by tam místo coopa byl spongebob, to by byl mnohem uvěřitelnější scénář a zábavnější film..to supertajný nasa - k smíchu, předávání té zprávy - to jsem málem vysral kostku, planety a charaktery na nich? - dopiče co to bylo? emoční spojení s těmito postavami 0 --- velká nula! a proč je vlastně vysílaly.. proč omg nevyslaly ty roboty? ne, fakt lepší nad tím nepřemejšlet... .. jo a ještě jestli to někdo srovnává s Kubrickovou odyseou tak by ho měly zmrzačit a nechat chcípnout v lese, jako to, že si ju nolan 2x pustil než šel točit toto všecí vidijou, ale kurva toto blití si nezaslouží ležet ani na stejný planetě
Hobit: Bitka piatich armád (2014)
tolkienově předloze by se nejvíc hodilo animované sfilmování vysílané v neděli dopoledne.. tahle trilogie je špatná.. nepamatuju si sice jak je to v knížce, ale tak uhozeně zabít toho draka, to si nezasloužil
Policajti na baterky (2003)
videl jsem pár vteřin, nějaká honička policejních aut a musel jsem si dát tu praci, zapnout pocítač a dat tomuto odpad, za takový "filmy" by měli zabíjet
Šialený Max 2: Bojovník ciest (1981)
když Maxův pes drží v tlamě kost ke které je přívázána spouš brokovníce a ta míří haďákovi do xichtu, jedna z nejlepších filmovích scén vůbec :D
Podfukári (2013)
otřesná sracka
Splnený sen (2009)
takova nablískaná propaganda bílého scialního cítění, že se chce člověku až blejt, jo a křesťanství nadefše