Recenzie (154)
Začiatok konca: Zrážka s kométou (2009) (TV film)
urážka pokleslé televizní zábavi
Šťastný Nový rok (2011)
žádná romantická komedie, ale dementní kriplovina!
E.A.Poe: Archa bláznov (2014)
tradičně výborný Ben K. ale jinak pranic zajímavého na tom nehledejte.. veškeré dějové zvraty přejdete bez jakehokoli vzrušení a bezproblemů se u toho aj vyspíte
Walking Dead (2010) (seriál)
S1: vydařený, velmi divatelný a chvilama i zabavný.. **** S2: už o něco horší jak prví serie, ale pořád celkem slušný.. *** S3: naprostej odpad, kretenská serie o nějakjch bajích mezi gangy, wtf, co to jako melo bejt.. pokus zachránit to znovaoživením nejakejch postav to nazachránil.. naprastá debilovina... odpad!
NCIS: New Orleans (2014) (seriál)
celkem jsem se na to tesil, nicmene zadna stylovka se nekoná... kua New Orleans!!! takhle to zazdít.. a ani ze seriove zapletky nejsem nadsenej.. nejspis bude pokna blbost
Vinári (2014) (seriál)
když chcou ti šulini slopat vino tak ať jim vrazej do ruky motyku.. chtěl bych videt jak by se pak tvařili.. ty piče si myslijou, že je to jenom strasna sranda a chlast.. vubec nechapou a nikdy nepochopijou! a tem co se na tomto podilej by mel nekdo poradne rozbit hubu
22 Jump Street (2014)
idealni film na kocovinu, videt to zastrizliva tak nevim nevim, asi by hodnoceni bylo o dost horsi :)
Transformers: Zánik (2014)
ono by to nemusel byt spatenej film, respektive serie, ale ma to jednu zasadni vadu a tou je bay, bay je strasnej srac, ty jeho "efektni" akcni sceny jsou asi nejnudnejsi casti filmu, to ze tam roztrhaj rozstrilej rozkousaj robotu vopravdu nikoho uz davno nebere.. znova, bay je srac a ze serie transformers udelal totalni sracku
Ako sa krotia krokodíly (2006)
6 vteřin mě stačilo, omylem se to zjevilo na obrazovce televizoru a holt, než člověk přepne chvilku to trvá... fuj mě je blbě
Lucy (2014)
slabá parodie limitless STOP Scarlet J. kočka STOP strašná blbost STOP