Recenzie (154)
Ťažko zamilovaný (2001)
chudák Gwyneth, zahazovat se s takovým ubožákem
Amazing Spider-Man 2 (2014)
chtěl jsem to vypnout už po té idiotské sceně s letadlem, žel jsem to neudělal a sledoval další, ještě kreténštější scénu s jakymsi obrněným autem a až pak to vypnul... oooooooooo jaká to byla chyba. člověk zvládne jen omezenou dávku demence, a tímto jsem si to vybral na dlouho dopředu
Očista (2013)
uhozená hovadina soustředící se na jeden barák plnej nezajímavejch charakterů... a vůbec hlavní myšlenka filmu je naprostá uhozenost, klasicky zase zbytecnej film
2Bobule (2009)
videl jsem pár minut v telce a už chápu proč je českej film tak v prdeli, tech pár minut stačilo na to abych měl chut si vyrvat oči a nacpat si je do uší.. něco tak ubohýho se bohužel v české kinematografii vidí často..
Kravaťáci (2011) (seriál)
zezačátku celkem přijatelný, v prvních seriich zábavne a originalni, ale od druhe pulky třetí serky a ted ve čtvrté už je adams nesnesitelnej takovým způsobem, že by člověk měl chut urvat mu hlavu a vysrat se mu do krku
Captain America: Zimný vojak (2014)
0% naprosto vubec nic me na teto uhozene slatanině nebavilo
Need for Speed (2014)
kdyby vám bylo tak 3, ok. ale jakakoli další vývojová fáze v životě snižuje exponenciálně kvalitu filmu. odpad to tu celkem vystihuje
Led Zeppelin: The Song Remains the Same (1976)
ten Plantův vyraženej zub a chlupatej pupek vystavujíc na podiu, to je neocenitelnej přínos hudbě :)
Na hrane zajtrajška (2014)
znamenitý příklad toho, že řídit se zdejším hodnocením je jako chcát proti větru...
Hladová hra (2009)
pravděpodobně nejhorší film kteryho jsem kousek viděl