Recenzie (1 181)
Mladosť v ťahu (2003)
Povedená komedie u které jsem dostal fakt nekontrolovatelnej záchvat smíchu :) ... (příště pozor na kanály)
Ľahko ju zbaliť (2010)
Film, který od začátku táhne skvělá Emma Stone. Jinak příjemná odreagovačka a pár slušných momentů na zasmání.
Veľký sen malej zebry (2005)
Když jsem to viděl poprvé, tak jsem tu zebru žral.
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
S Forrestem to patří k nejsilnějším filmům vůbec.. Opravdu famózní film
Scott Pilgrim proti zvyšku sveta (2010)
Buď to budeš milovat, nebo ze srdce nenávidět. Blbost jak má být, a já se bavil.
JAG - Vojenská generálna prokuratúra (1995) (seriál)
Jedna velká nuda
NCIS - Námorný vyšetrovací úrad (2003) (seriál)
Nejlepší krimi seriál co znám. A to nejen kvůli Jethro Gibbsovi. Celý kolektiv postav se výborně doplňuje.
American Horror Story - Murder House (2011) (séria)
Kamarádka by mě nejspíš zabila, že nedám plné hodnocení, a proč? Jednoduše, nemám rád horrory. Jinak se asi jedná o nejlepší čistě horrorový seriál co znám.
Divoký západ (1999)
Kravina ze SCI-FI divokého západu :) Pár vtipných momentů, ale jinak nic moc. Průměrná americká komedie
Ja, legenda (2007)
,,Přežil 3 roky se psem, umřel po jednom dni se ženou.." Byl jsem jediný komu u smrti té věrné fenky ukápla nejedna slza? Opravdu silný film, famózní příběh