Recenzie (546)
To najlepšie zo Show Bennyho Hilla (1974)
Pár vtipných scénok sa tu nájde ale bohužiaľ tých trápnych a nudných je tu dvakrát toľko. 50%.
Walking Dead - Cesta do zatratenia (2018) (epizóda)
Zaujimave je že ked pohrýzli Carla tak chcipal niekolko dni ale tu sa dokazali premeniť po malom škrabanci za niekolko hodín a tom im ani nič nebolo. Ďalšia pekná stupidita niekoľko ludi spi pokope nazemi s otvorenými dverami :D a hliadky boli kde ?
Walking Dead - Ako to musí byť (2017) (epizóda)
scenáristický a režisérky prúser
Dovolenka na plný plyn (2016)
Okopírovaný dej zo starej časti kobry 11, obohatený o trápne komediálne prvky.
Griffinovci - 'Family Guy' Through the Years (2018) (epizóda)
Po posledných 4 nudných epizódach som sa konečne zasmial a nie raz.
Griffinovci - Send in Stewie, Please (2018) (epizóda)
Asi najhoršia epizóda na akú sa pamätám. Totálna nuda.
MacGyver - Priatelia (1987) (epizóda)
Oslava MG narodenín. Viac menej len spomienková časť, kde je zostrih z niekoľkých starších epizód.
Skrytý pôvab buržoázie (1972)
Nenašiel som tu jedinú vec čo by stála za zmienku. Nezáživné a nudné. Celkovo o ničom. Dobré na spanie.
Dokonalá lúpež (2018)
Na môj vkus dosť dlhé a to aj vďaka zbytočnému rozoberaniu Butlerovho života ( zbytočná hádka zo ženou a následne riešenie rozvodu úplne odvádza od pointy film a zabíja atmosféru filmu). Aj vďaka tým zbytočným scénam som mal vlastne už od začiatku odpor k tejto postave. Záporáci boli fajn, hlavná dejová linka tiež, trochu divný záver, ktorý popiera niektoré predchádzajúce scény. Akcia celkom slušná. tak na 70% to vidím.
Zabijak Condor (2016)
Zrejme prvý odpad v tomto roku ale zato poriadny. Takú kravinu som už dávno nevidel. A výnimočne nemôže zato len ten tučko ale aj otrasná akcia, dej, všetci herci, kamera a réžia.