Recenzie (92)
Bitvy starověku (2009) (seriál)
Hodnotím pouze jednou hvězdou za mluvený obsah. Nejhorší bylo neustále se opakující nesmyslné nereálné animace různých šarvátek a bojů.
Vojenská výzbroj (2007) (seriál)
Letem světěm probrán celý svět. Bohužel nic zde není rozebráno konkrétně. Pohled na neustále s opakujících komparzisty, kteří mají představovat občas speciální jednotky nebo historické jednotky je opravdu velice těžko stravitelný. Totéž platí o odbornících, kteří jsou odborníci na všechno a všechny jednotky. Dokument je spíš pohled na svět ze strany USA.
Jiří Procházka - vědomý bojovník (2020) (TV film)
Na můj vkus až moc filozofické. Dal bych spíš přednost něco se dozvědět více z osobního života, tréninky, zápasy apod...
První světová válka (2006)
Příliš obsáhlé dílo ve kterém se člověku těžko orientuje.
Plechová kavalerie - Svačina (1979) (epizóda)
Za nezapomenutelnou hádku předsedy s Menšíkem na štábu musím dát za 2*. Začíná jít do tuhého aneb co dokáže způsobit pribináček a dva rohlíky.
NCIS - Námorný vyšetrovací úrad - Admirálova dcéra (2014) (epizóda)
Spousty dílů je zbytečně překombinovaných a toto je další z nich.
Inženýrská odysea - Veletrh (1979) (epizóda)
Vaškova milostná linie tento ale i předchozí díly zabíjí. Pokud jde vždy jen o problémy fabriky tak je díl koukatelný.
Inženýrská odysea - Výměna stráží (1979) (epizóda)
Ing. Voženílek(Jiří Císler) nejlepší postava seriálu.
Hrôzostrašná noc 2 (2013)
Okamžitě jsem se vylekal Fright Night v Rumunsku? Tak to se zas někdo snažil ušetřit peníze a bohužel na filmu to bylo znát. Dávám jednu hvězdičku za pěkné masky a některé zajímavé akční scény.
Černý oheň (1985)
Ta hudba je trošku psycho, ale film je překvapivě dobrou kopií Komanda.