Recenzie (92)
Howling: New Moon Rising (1995)
Dokument z country chlastačky, kde se omylem zatoulal vlkodlak(červený filtr). To nejzajímavější ve filmu jsou prostřihy z předchozích dílů. Zatím můj nejhorší film co jsem kdy viděl.
Blood Street (1988)
Všechno špatně. Dlouho jsem neviděl takovej brak.
Úplné šílenství (1985)
Překvapivě zajímavá útěkovka se sympatickýma hrdinkama.
Japonská eskadra smrti (1984)
Film o pilotech Zero. Bohužel zub času zde zahlodal opravdu hodně, tudíž na efektech je to více než znát. Nicméně v rámci možností jde o vcelku zajímavou podívanou z pohledu druhé strany.
W (1983)
Pouze pro příznivce bláznivých trash filmů. U některých scén jsem měl obavu o kaskadéry viz scéna s motorkou. Děj filmu je klasická pomsta proti postapo gangu oblečených ve stylu Mad Max. Viděno na VHS pod názvem Firestorm Die letzte Schlacht.
Galaxy Quest (1999)
Žánr sci-fi komedie není tak častý. Naprosto skvělé scény nadávkované super humorem a moc pěknou hudbou.
Mohl Stalin zastavit Hitlera? (2009) (TV film)
Pohled čistě očima Ruska na 2. světovou válku.
Bob Lazar: Oblast 51 a létající talíře (2018)
Zajímavej příběh Boba Lazara sráží nesmyslné zbytečné psychedelické prostřihy.
NCIS - Námorný vyšetrovací úrad - Krajné riešenie (2012) (epizóda)
Tak bohužel konec tohoto dílu mě nemile vyrazil dech. Bohužel propracovanost jednotlivých dílů občas ztrácí jakýkoliv nápad.
NCIS - Námorný vyšetrovací úrad - Dobrý syn (2012) (epizóda)
Jeden z podařenějších dílů. Zajímavé konečně nepřekombinové vyústění případu.