Recenzie (183)
Mars (2016) (seriál)
Taková sympatická propaganda. Ale jako proč ne. Hned mám zase chuť si pustit Zprávu o Europě.
Moonfall (2022)
Tohle rve oči i uši každému, kdo ví jen minimum o astronomii. Kladné hodnocení za technické provedení, jinak obsahem je to totální odpad a výplach mozku.
Od koťátek pracky pryč! Hon na internetového zabijáka (2019) (seriál)
Já si myslela, že jsem nerd, ale tohle je úplně jinej level nerdství
Kauza Theranos (2022) (seriál)
Amanda výborně převzala chovaní Elizabeth Holmes. Ten kožený výraz, to je přesně ona. Velmi dobře zpracované. Doporučuji taktéž knihu Zlá krev nebo dokument Vynálezkyně: Z kapky krve - pak to začíná pěkně do sebe zapadat. Psychopatka jak z učebnice.
Arctic: Ľadové peklo (2018)
Důvod proč to vidět - máte fakt rádi Mikkelsena. Mikkelsen a sníh. Mikkelsen a rybí sushi. Mikkelsen a vysílačka. Mikkelsen a saně. Mikkelsen a hory.
Sandman (2022) (seriál)
Nevím jestli je problém v Gaimanovi nebo v přístupu k němu, filmy a seriály podle jeho předloh jsou nemastné a neslané slátaniny
Nie, nie (2022)
Tohle si dám s chutí znova. Jasný a čitelný Peeleho rukopis, postupné budování atmosféry, úplně mě mrzí, že už to skončilo.
Muž v temnote 2 (2021)
Řemeslo po vizuální stránce v pořádku, ale těch úletů ve scénáři na mě bylo nějak moc
The Gray Man (2022)
Jediný důvod, proč je to tak drahý film je spousta drahých herců. Dá se to vidět, ale v podstatě jen jednou. Kapitán Amerika tam vypadá jako Helmut a Gosling likviduje i cz fízly. Zásah u Rudolfina je poctivá fraška. Že začátku to vypadalo nadějně, ale čím blíž ke konci filmu, tím hůř a tím tragičtější dialogy. Škoda no...
Cardinal (2017) (seriál)
Sever jako sever, jestli Norsko nebo Kanada, to je vlastně fuk.