Recenzie (183)
Čierny telefón (2021)
Ale to mi bylo příjemné překvapení. Ač zápletka není originální, tak zpracování bylo
Thor: Láska a hrom (2022)
Na 3 hvězdy to není a na 4 taky ne, je to přesně na 3,5. Zábava pro nenáročné, na zobání popcornu, ale Christian Bale byl exkluzivní a Russell Crowe s italským přízvukem byl taky famózní. Povedlo se naplnit má nízká očekávání.
Birdman (2014)
Brilantnost, která není pro každého ani pro každou příležitost. Úzkoprofilový film, skvělé výkony s fascinující kamerou i hereckými výkony
Top Gun: Maverick (2022)
Tak to byl zase jednou svátek! Žádná eko-bio-bezemisní romanťárna, ale poctivý řemeslo, ze kterýho stříká letecký palivo. Chvíli jsem byla zvědavá, jak se poprali s nemocí Vala Kilmera a i to dokázali monetizovat. Klobouk dolů, jako starej šťoura jsem fakt hledala, kde ujela kamera a ne. Prostě je to dobrý a i toho patosu tam je tak nějak snesitelně. Tom opět potvrdil svůj čuch a naprostou profesionalitu. Plus na svůj věk by mě zajímalo v čem se scientologové koupou, protože by strčil do kapsy leckerého čtyřicátníka do kapsy. Vážně klobouček.
Sanitka (2022)
Tak to bylo hodně špatný, takové obsazení a nevytřískat z toho víc? Proč?
Mäsiari (2003)
Já mám fakt slavnost pro Nikolaje a Madse a ten trochu švihlej skandinávskej humor mě prostě baví. Tihle dva by spolu měli hrát častěji. Navíc co si budeme, Kaas toho idiota hrál fakt dobře
Morbius (2022)
Tak já zklamaná nejsem, dostala jsem to, co jsem čekala, takže mě to bavilo. Neměla jsem žádná očekávání po tom, jak to tady lidé strhali a vlastně to bylo milé překvápko. Splnilo to účel jako Doom nebo Resident Evil, takže u mne cajk.
Americká nakládačka (2020)
Neurazí
Projekt minulosť (2015)
Na jedno kouknutí
Manhattan (2014) (seriál)
Exekutiva fajn, ale úplně mě to minulo obsahem. Asi jsem čekala něco jiného, protože třeba můj oblíbenec je Feynmann