Recenzie (183)
Invaze zombie nácků (2012)
fakt sranda, už podle názvu jsem čekala, že se nudit nebudu, popcorn a kýbl zmrzliny k tomu, totální oddychovka bez ambicí na velký biják s konzervovaným mechaHitlerem, zombíky, Dr. Mengelem a UFO :)
Protektor (2009)
totálně mi to nesedlo... nechápu, co na tom ostatní vidí, ztráta času, originalita za každou cenu
Macbeth (2015)
škoda, trefilo se mi to do nálady, kdy jsem nebyla zvědavá na umění, ale v hipster kavárně k sojovému laté a černému roláku dobrý :)
Náš vodca (2008)
mnohokrát zpracované a i lépe
Predestination (2014)
To bylo tak předvídatelný jak ten nazev :)
Pixels (2015)
co zrecyklují příště? jar v plastové láhvi se zobáčkem?
Teória všetkého (2014)
až na to jakou z toho udělali romantiku dobrý :)
Ash vs Evil Dead (2015) (seriál)
Joooo! To je prostě luxus! Starej dobrej Ash! To chceš :)
Star Wars: Sila sa prebúdza (2015)
star wars asi nikdy nepčijdu na chuť, 3* s oběma zavřenýma očima
13: hra smrti (2006)
Pokus mixnout Hru s Douglasem, Kostku, Saw a dalších pár filmů? No pardon, ale dost slabé :-/