Obľúbené seriály (10)
Black Books (2000)
Uplně nejvíc nejvtipnější seriál!!! Víc není co dodat.
Dexter (2006)
Jedním slovem perfektní. Nikdy bych nevěřila, že pocítím tak silnou náklonnost k masovému vrahovi. A to do předposledního dílu ani nevíte, že je Dexter vlastně nevinná oběť v zajetí vlastní kruté a příšerné minulosti, která se nám totiž odkrývá až ve finále. A tak dává vyniknout úžasnému, dynamickému, propracovanému a rafinovanému scénáři. Zvláštní pochvalu si zaslouží civilní ztvárnění a osobitost jednotlivých postav, zejména pak nevlastní Dextrova sestra "Deb". Ta je podle mně snad nejvěrohodnější postava, a policista vůbec. Její neomalené a snad až "kobylí" vystupování je vážně přesvědčivé, ono k téměř dvou metrové (čistě dle odhadu) slečince, vyrůstající v drsném rodinném prostředi, se totiž snad ani jiné chování nehodí. Skouknuto jedním dechem, asi bych těžko snášela týdenní mezery mezi jednotlivými díly.
Simpsonovci (1989)
Sex v meste (1998)
Chápu pánské osazenstvo, že tomuto seriálu vesměs nemohou přijít na jméno. Nadhed, vtip, móda, realita života a některé příběhové linie jsou docela bravurně zpracované, ale převážně z ženského a pro ženy určeného úhlu pohledu. Tyto 4 hlavní představitelky "vytvořené na míru", jako zjednodušené archetypy žen, jsou sice poněkud karikaturní verze skutečných žen, ale zároveň se díky tomu můžete "vžít" do osudu každé z nich. Některá témata jsou nestárnoucí, jako lidstvo samo, a je fajn, že se zde ženy vyjadřují svobodně a otevřeně k věcem, o kterých si dobré kamarádky normálně běžně povídají, ale o samotě.