Posledné recenzie (9)
Nezvestní (2004) (seriál)
Dvě kompletní série za dva týdny. I dovolenou jsem si vzala. Teď nahlédnu dětem do žákovských knížek, udělím několik výchovných rad. Uvařím a jdu na 22 dílů Prison Break (Prý je lepší než Lost. Tak tomu nevěřím). Navíc na ostrově jsem našla muže mých snů Sawyer.
Saw: Hra o prežitie (2004)
Z téhle podívané jsem poněkud na rozpacích. Na začátku to sice vypadalo jako další zajímavá skládačka, ale pak mi přišlo, že se autoři natolik soustředili na vymýšlení co nejbizárnější vraždy, že se jim původní chytrá myšlenka příběhu někam vytratila a korunovali to závěrem, který mě osobně (nemůžu si pomoci) přišel jako totální nesmysl.
Crash (2004)
Tak tohle byla bomba!!! Film, ve kterém není vysloveně kladný ani záporný hrdina. Nýbrž lidé, kteří v daných chvílích ukážou jak své silné, tak i slabé stránky povahy. Každý z nich si nese své životní křivdy a v okamžiku, kdy se jejich osudy proplétají nejsou schopni se dorozumět, což leckdy vede i k tragickým koncům. Je to dokonalá ukázka složitosti lidských povah bez ohledu na to jaké barvy jste.