Recenzie (33)
Vaxxed: From Cover-Up to Catastrophe (2016)
Fakty sú fakty. Údaje a čísla ukazujú pravdu. Každý človek má svoje ID a svoje údaje aj o zdravotnom stave.
Dallas 63 (2016) (seriál)
Kvalitný mini-seriál, fakt, videné všetky časti v jeden deň :) Hlavne parádna muzika v 60. rokoch je pre mňa TOP.
Zootropolis (2016)
BEST ! :-)
Muž z Vysokého zámku (2015) (seriál)
,,Čo by bolo keby“........... Jeden z najlepších súčasných seriálov ! Atmosféra a príbeh alternatívnej histórie je spracovaný na veľmi dobrej úrovni ! 1. séria za 100 %. Skvelá práca Obergruppenführer ! 2. séria za 100 %.
Straight Outta Compton (2015)
Nikdy som sa nezaujímal o rap, ale počul som o Eazy-E, N.W.A., Ice Cube a ďalší. A vďaka tomu filmu som porozumel, ako sa to celé vyvíjalo. Zas som o niečo múdrejší ako včera :-)
Pokémon (1997) (seriál)
Mimeyboobs, Snorlax, Hypnofox, Psyduck, Bulbasaur, Charizard, Blastoise, Pikachu, Raichu = Best Pokémons ! :-DDD
2001: Vesmírna odysea (1968)
Mám rád sci-fi, ale toto je pre mňa NUDA. Na začiatku 5 minút amen tma, potom hudba, opice, lod, hudba, 10 minútový dialóg, lode, zase hudba, 15 minút čumenia na čiernu stenu, 20 minútová nuda, ľudová hudba, 10 minútový dialóg, úžasné 15 minútové čumenie na kozmonauta ako sa pohybuje, zase hudba, lode, opäť folklórna hudba a posledná 20 minútová nudná AMEN TMA. Možno v roku 1968 bol film veľmi populárny.
Spletenec (2009)
jedným slovom: Fuj !
Veľký Gatsby (2013)
Zhrnutie: Krásna doba ! Živý New York, dobová móda, mega párty v paláci, veľmi dobré postavy a žiaľ smutný koniec.
Pod kupolou (2013) (seriál)
tak epické ako seriál LOST ! 90 %