Posledné recenzie (74)
Vyšehrad: Fylm (2022)
Ježiš, to bylo bezvadný! Udělat v česku komedii/satiru, která balancuje na hranici trapnosti, ale v 99% tam nespadne, nekorektní, s pokleslým humorem, tomu já říkám umění. Nádhera, skoro dvě hodiny smíchu, kdy člověk zapomene na všechno kolem, tak, jak to u dobrýho filmu má být. Co pivo, co záchod, co zima v letňáku...prostě čumim. Ten nesympatickej týpek z Ulice je doopravdy boží! Na to budu vzpomínat a rozhodně se zařadí mezi moje srdcovky. LAVIII!
1883 (2021) (seriál)
Tak takhle si představuju skutečnej masterpiece. Příběh, postavy, nádherná kamera - ty záběry krajiny! soundtrack... Drsná realita osidlování Divokého západu, kterej byl zemí zaslíbenou jen pro těch pár, kteří zvládli přežít. Občas trochu moc naivní romantika, občas trochu patetičtější proslov hlavní hrdinky, ale to jsou jen drobnosti. Jako celek je to opravdu epické a krásné. Srdcervoucí konec bych srovnala s Posledním mohykánem. Hodně dlouho ve mě bude ještě rezonovat, jak krutej život občas umí být. A my si doma na gauči můžeme jen pískat. Ve výsledku nejsmutnější seriál ever, ale rozhodně stojí za to.
Hra na oliheň (2021) (seriál)
6. epizoda šla na dřeň a byla parádní. Zbytek průměr a závěr vyloženě zklamal. Moc nechápu ten hype okolo celého seriálu.