Posledné recenzie (17)
Hvězdná brána: Hluboký vesmír (2009) (seriál)
Naprostý jiná Hvězdná brána, než jsme zvyklí. Akce se moc nedočkáme, napětí je spíš psychologického rázu, a mimozemšťani (jsem u devátého dílu) zatím v nedohlednu. Parta pozemšťanů prostě jen řeší jak na antické lodi Destiny přežít, dostat se domů a nepozabíjet se u toho. Režie, scénář a herecké obsazení není špatné (Robert Carlyle hraje doktora Rushe, největšího nerváka, hraje velmi přesvědčivě), jen už by to asi chtělo NĚCO, prostě nějaký pořádný děj, nebo konečně setkání s novou civilizací, nebo zprovoznění všech systémů Destiny. Až to něco přijde tak SGU se možná ode mě dočká další hvězdičky, v opačném případě možná jednu ztratí.
Svatyně (2008) (seriál)
Tak tenhle seriál se nepovedl, nevýrazní herci, umělé kulisy, které vypadají jak z nějakého druhořadého hororu, obdobně jsou na tom i masky příšer. Rozhodně nedoporučuju pokuď si nechcete zkazit mínění o Amandě Tapping.
Noc patrí nám (2007)
Tento film měl v sobě velký potenciál, který ale bohužel scénarista a zároveň režisér pořádně zahrabal. Díky tomu se jedná o další z celé řady průměrných krimi dramat, které nikdy dlouho neuvýznou v paměti a brzy se na ně zapomene.