Recenzie (270)
Templár (2011)
Čakal som menej,no film mi poskytol viac,čo je kladná situácia.Ale aj tak ma nezaujímalo prvých "pár" minutiek,strašne som sa tešil na bitky ako sa budú byť a ako budú lietať hlavy.Kopec krvi,masa,ruky odseknuté,nohy,to ma fascinovalo ale nič viack,pozitívnych 3*dičiek.
Saber (2009)
chutné :)
Neporaziteľný Barbar Conan (2011)
Dementné až na tolko,že som uvažoval,či mám dať aj tuú jednu poondiatu *.Kam sa hrabe Jason Momoa ked vieš,že stará klasika je dobrá stará klasika.Nie ani za tie "vizuálne efekty"
Tron: Dedičstvo (2010)
Vizuálne efekty skvelé :) to vše.
Odvrhnuté dieťa (2006) (TV film)
Čo to bolo ? :)
Kajínek (2010)
Báchorina ktorá (ne)stojí za pozeranie.Kokajínek sa celú dobu hrá na nejaký akčni film z USA ktorý hrá zo seba tvrdasa.Lacne céčko ktore u mna stálo za dobrý a pohodový spánok.
Zlovestné ticho (2007)
Maj got,ked som to pozeral s pritaletku cca 23:00 behal nám mráz po chrbte.Áno,bol som zbabelý :).Ale kto by vlastne nebol ? ked to toči James Wan ? Majster hororov.Ideálny horor na večer :)
Twilight sága: Úsvit - 1. časť (2011)
Nie už fakt nie,fakt :)
Vojna bohov (2011)
Vau,kino som si náramne užil.Kedže repráky im hrali na 100%.3D úctihodné,vizuálne efetky fakt bravúrne.
Paranormal Activity 3 (2011)
Neveril som vlastním očiam.Od prvej časti som si slúbil že príde 2 ešte lepšia ale nie.Po nejakej chvili Pa 3 a DOKONALÉ natočené.Horor po ktorom nezaspí nejden človek,POZOR !! ktorí to pozerá večer sám doma.Tie scény sa mi zdali byť neuveritelne natočene ako ako ako...Rozhodne horo of the year ! Vrele doporučujem.