Recenzie (71)
Červená volavka (2018)
V tom filmu nic nemá logiku, nikdo nejedná uvěřitelně a rozehranou špionážní hru se sexuálním podtextem trumfnou i Cruel Intensions, a to sakra není špionážní thrilller!
Vysoká modrá zeď (1973)
Nejlepší je úvodní znělka s (až) dokumentárními záběry z letectva z počátku 70. let, (záběry časově nesouvisí s dějem filmu). Zajímavá postava generála obsazená Martinem Růžkem. Monology hlavní postavy politruka jsou fakt kravské.
Dračia nevesta (2015)
Všimli jste si, jak v jeskyni je Mira emancipovaná a hlavně současná dívka, zatímco pasáže z otcovy tvrze jsou rádoby historické a vše tradiční? Úvodní horrorová scéna a pak už jen přeslazený cukrkandl. Bohužel ani nedojde na pořádný střet ženicha a draka. Logika tu dostává na prdel několikrát do minuty. Nevyrovnané, hloupé.
10 vecí, ktoré na tebe nenávidím (1999)
** za čarokrásnou Julii Stiles. "Zkrocení zlé ženy" je naprosto nepřesvědčivé.
Balíci (2004) (TV film)
Po vzniku Díry u Hanušovic začíná mít tento film najednou smysl a tři hvězdy.
Láska nebeská (2003)
Pane Bože, téměř nedokoukatelné!
Zaklínač (2001)
Film je pouze sestříháním vynikajícího seriálu do 2 hodin. Přišel o děj, souvislosti, popis postav a veškerý smysl. Nevím, proč to raděj nesestříhali do videoklipu trvajícího 3 minuty, než tohle.
Útek z planéty opíc (1971)
Zatímco dvojka "Do nitra planety opic" je totální hovadina, na třetí film se dá koukat. Přináší morální otazníky, vtahuje do děje.
Díra u Hanušovic (2014)
Zlatej Troška!
Nebezpečná krása (1998)
Mizerné herecké výkony, historická doba, ale všichni se tam chovají a mluví jak v současnosti. Laciná pseudodojemnost. Nechápu většinové hodnocení, je to dost špatný film.