Recenzie (71)
Príbeh z Bronxu (1993)
V 90. - 96. minutě úžasné vyvrcholení, z nějž jsem cupoval molitan na židli .... a konec takový plochý, smířený. Za mě větší zklamání z jinak dobrýho filmu.
Kult hákového kríža (1998)
Velmi slabé. Stupidní děj, film plný nadávek, řvaní. Víceméně to samé (kromě háknkrojcu) je řečeno v Klubu rváčů, se stejným hercem, daleko líp. Zajímavé komentáře: Cervenak.
Kluk za dvě pětky (1983)
Upřímný a přirozený snímek, solidní porce starého hereckého umění bez zbytečných keců. "Schématické a neživotné zpodobnění mladé generace..." cože? Vidím jen přesvědčivé zpodobnění kluka, kterej je pracovitej a nebojácně usiluje o splnění svých snů. To, že je na všechno sám, nezapadá do prostředí, nezvládá kličky mezilidských vztahů je zobrazeno dost životně. /// Leontýnka Danuška Vávrová, ať je jí země lehká, je úžasná, i včetně bobříka. Kdo říká, že je tlustá, je úplně mimo. /// Skvělý Langmajer, sympatický -někdo- v roli mistra. /// 85%, pět hvězd za nedoceněný snímek.
Biely tiger (2012)
Dvě třetiny filmu - nejlepší ruský válečný film, jaký jsem viděl. A hlavně úplně jiný, než všechny předchozí. Nad technikou slintám, při záběru britských a amerických tanků pustím mexické vlny, boje napínavé, příběh tajemný. **** /// A pak přišla poslední třetina, kde se nic nedělo a místo pointy si užijeme paskvilní filosofování v němčině přehlušené ruským dabingem. Byl to vůbec Áda? Co takle dotočit alternatvní konec? *
Nezralé maliny (1980) (TV film)
Nadhodnocená hloupost. Zápletku prozradí Ladislav Pešek hned na začátku na poště, pak už se nic převratného nenajde. Patetickými hlasy pronášené fráze, které by postava Šány nikdy neřekla. Co se mělo zahrát, je odříkáno. Chyba je někde mezi scénáristou a režisérem.
Travis (1996) (TV film)
Snad nejlepší český horůrek, nádherně natočeno, nesmyslně odfláknutý konec.
Lesní chodci (2003)
Snímek není ani drama, ani romantický. Depresivní nepříběh. Podle názvu, obsahu a svého vztahu k tuláctví jsem si myslel, že si film zalíbím, bohužel velké zklamání.
Honzík (1990) (TV film)
Scénář ucházející, herecké výkony přiměřené. Snímek může sloužit jako pedagogická ukázka zpackané režie. Aneb jak zabít film!
Habermannův mlýn (2010)
Silné dílo. Nezdál se mi příliš stříhaný začátek, který odložil vklouznutí do příběhu. Uvažuju o *****.
Královská hra (1980) (TV film)
Souhlasím s komentáři uživatelů: canakja, noriaki. Charaktery zůstaly nedokreslené, dialogy nevyužité, klíčové utkání příliš rychlé a banální. Munzar by byl excelentní možná mezi herci současných telenovel, zde předvádí neúplný výkon. To Hrušínský, ten umí hrát!