Recenzie (30)
Popoluška (2016) (TV film)
Mám rada tieto nenáročné vianočné filmy, ktorých si zopár vždy v čase Vianoc pozriem. Toto bol jeden z tých vydarenejších, herecké výkony celkom v pohode, nie až tak trápne ako v iných filmoch s rovnakou tematikou. Jediné, čo ma počas celého filmu neskutočne vyrušovalo a pokazilo mi celkový dojem z celého filmu boli tie nafúknuté pery hlavnej predstaviteľky.
Bridgertonovi (2020) (seriál)
Bolo ťažké pozerať to po zhliadnutí seriálu Downton Abbey. Historická výpovedná hodnota nulová. Ale po prečítaní komentárov tu som sa rozhodla poňať to ako fikciu a romantickú rozprávku.
Kúzelnik Žito (2018) (TV film)
Úplne v pohode rozprávka, mne Denis Šafařík veľmi pripomínal Václava Neckářa zo Šílene smutné princezne.
Mŕtvy bod - Season 3 (2017) (séria)
Výborný seriál, len som nepochoplla tú roztrasenú kameru - zámer alebo fušerstvo?
Ako sa zbaviť nevesty (2016)
Škoda tej scény s tortami, to bolo neskutočne trápne a zbytočné, inak milá komédia
1890 (2017) (seriál)
Nechápem tie negatívne hodnotenia. Film má napätie i humor, krásne dobové kostýmy, nádherné autentické prostredie... a ja musím hlavne vyzdvihnúť naozaj dobrú hudbu, ktorá vynikajúco dotvára celkovú atmosféru. Oceňujem tiež česko-slovenské herecké obsadenie, českí herci v slovenských filmoch sú pre mňa vždy vítané osvieženie (darmo, som už z tej "starej generácie"). Je tiež zaujímavé sledovať vtedajšie vyšetrovacie techniky a ponoriť sa do celkovej atmosféry tej doby.
Decibely lásky (2016)
* za hudbu, ostatné nestojí za nič, nemilo ma prekvapil Hrušínsky ml. - až doteraz som si myslela, že hrať vie. Herecké výkony trápne, uhuhňané, príbeh nic moc, všetko čudne zostrihané - taký amatérsky film. Vyhodené peniaze.
Bezva ženská na krku (2016)
Luxusná romantická komédia s fantastickou hudbou v pozadí. Oceňujem aj kostýmy, prostredie a celkovú atmosféru. Z filmu sála neskutočná pohoda.
Noční jízda (2013)
Český dabing úplne na grc
Rukojemník (2014)
1. čo to má spoločné s komédiou nechápem 2. dabing je niečo otrasné