Recenzie (76)
Stroj času (2002)
sice len druha polovica filmu je natocena podla kniznej predlohy, ale povedal by som, ze filmove spracovanie knihu daleko predcilo skvelou pointou, ktora knihe tak trochu chybala. Prave druhe polovica filmu sa mi zda trochu slabsia, je to akesi nezazivne. Ale ako celok to stoji za to.
Requiem za sen (2000)
Tento film by som púšťal na stredných školách v rámci etickej výchovy alebo niečoho takého. Smutný príbeh o tom, ako ľahko si mladí ľudia môžu zničiť budúcnosť, keď podľahnú drogám...
Brazil (1985)
Podla mna tento film nema hlavu ani patu... Gilliam mal zostat pri Pythonoch...
Kiss Kiss Bang Bang (2005)
Nebyť trochu chaotickej dejovej línie, dal by som 4 hviezdičky. Škoda, že nemôžem dať 3.5...
Da Vinciho kód (2006)
Myslím, že sa tvorcom podarilo dostatočne vystihnúť atmosféru Brownových kníh. Aj keď práve Da Vinciho kód som nečítal (ale mám to v pláne ;), tak som pri sledovaní filmu mal rovnakýé pocity ako pri čítaní Digital fortress a Deception point. Bravo.
Johnny English (2003)
Aj ked Rowana Atkinsona moc nemusim, tak si myslim, ze tento film bol dost vydareny a dobre som sa pobavil.
Všetko je osvetlené (2005)
Záver filmu mi v hlave zanechal tak trochu guláš, ale inak je to jeden z naúžasnejších filmov ktoré som v poslednej dobe videl. Nosným pilierom filmu je nenásilný a prirodzený humor...
Planéta pokladov (2002)
Zaujímavá adaptácia Ostrova pokladov. Nič viac, nič menej...
Vojna svetov (2005)
Z mojho pohľadu úplny prepadák. Film plný úžasných efektov, ale nič viac.
Jason X (2001)
Osobne horory neobľubujem a práve preto sa mi Jason dosť páčil. Je plný drsných situácií, ktoré ma ale často viac pobavili než vystrašili. Ak by som mal tento film hodnotiť ako horor, pravdepodobne by nedostal viac než 1 hviezdičku. Pre mňa to bola skôr dosť čierna komédia, ktorá si 4 hviezdičky zaslúži (minimálne krásne Lexa Doig a Kristi Angus si ich zaslúžia:)