Recenzie (76)
Na hrane temnoty (2010)
Edge of Darkness je vsetko, len nie napinavy. Co sa stalo a ako sa cely film skonci vam je jasne po 20 minutach. Neprichadza ziadna akcia ani sokujuce rozuzlenie. Nuda.
Dom pri jazere (2006)
Skoda toho nevyuziteho potencialu...
Gran Torino (2008)
Clint Eastwood vo svojej zivotnej roli...
Pozor, hryzie! (2009)
Megan, laska moja jedina, do coho si sa to nechala obsadit? :-(
Transformers: Pomsta porazených (2009)
Usetrite si 2.5 hodiny nudy a najdite si obrazky Megan Fox radsej na internete...
Nehanební bastardi (2009)
Tarantina moc nemusim, ale toto bola brutalna jazda! Co ma vsak mrzi je, ze "bastardi" nedostali vo filme tolko priestoru, kolko by si zasluzili... zeby v inom filme? :-)
Serenity (2005)
Tlieskam. Viac nez adekvatne ukoncenie serialu. Dakujem pan Whedon.
Zack a Miri točia porno (2008)
Komedia so skvelym napadom, ktoru kazi posledna tretina filmu, kedy sa originalita meni na tradicne americke klise so stastnym koncom. Fuj.
Tropická búrka (2008)
Fasa :-)
Resident Evil: Rozklad (2008)
4 hviezdicky len preto, ze som fanusik hernej serie. Ti, co v zivote ziadnu RE hru nehrali, si jednu hviezdicku mozu odmysliet.