Recenzie (2 123)
Batman vs. Red Hood (2010)
Neskutočne našlapaný Batman...došli mi slová proste...
Neuveriteľný deň (1993)
Geniálna komédia...
Drtivá porážka (2009) (relácia)
Skvelý komentár Richarda Hammonda (Brainiac) dodáva tejto britskej podobe Takešiho Hradu intenzívny komediálny zážitok...
Da Ali G Show (2000) (seriál)
Is my Man!
Věříme v Boha (2000)
Obdivujem Reitmanovu originalitu a jeho schopnosť aj z malého nápadu vytvoriť niečo výnimočné...a tento krátky film to ukazuje v plnej miere...skóre smrteľníkov..jeho znižovanie..no nemôžem si pomôcť...proste paráda!
Treevenge (2008)
Originalita amatérskych nadšencov nemá obdody...čo je fajn, pretože krvavá pomsta vianočných stromčekov?...tak to sa musí vidieť...krásne brutálne, nenápadný začiatok, o to väčšia pomsta...a riadna pomsta....po vizuálne krvavej stránke skvelé a záverečná bodka s dieťaťom strhujúca....a budúce Vianoce sa rozhodnem či budem mať nejaký ten stromček :D
Saturday Night Live in the 2000s (2010) (relácia)
Ohliadnutie za dekádou v SNL..či už je to po 11.9 šou alebo prezidentské vtípky...SNL bola a aj bude najlepšiou skečovou reláciou, ktorú kedy TV vysielala..nie nadarmo už ide 35 rokov na obrazovkách....
Pixely (2010)
Tetris v plnej paráde...tetrisový New York..koho by to niekedy napadlo že?:)
Retro noviny (2009) (relácia)
Keď už nič netvorí nové tá STV..tak aspoň elegantne vie zostrihať staré príspevky...a hľa sú tu Retro Noviny
Krížnik Potemkin (1925)
Jeden z najsilnejších filmov, aké som kedy videl..hudobný doprovod Šostakoviča je nezabudnuteľný...ako každý záber toho filmu...fenomenálne proste