Recenzie (45)
Deti moje (2011)
Perfektní Clooney.
Sirota (2009)
Povedené.
Neľútostná pomsta (2011)
Ať si říká kdo chce co chce, ale po dlouhé době film s Cagem, na který se dá koukat!
Diktátor (2012)
Toho chlapa stejně jednou někdo zastřelí:). Vtipné, k smíchu, k zamyšlení, k pláči... ? Každopádně parádně koukatelné se spoustou hlášek.
Bez slitování (2007)
Nudné, táhlé, bez slitování slabý film.
Zrodenie Planéty opíc (2011)
Zajímavé, zábavné, koukatelné.
Kšeft za všetky prachy (2010)
Čekal jsem mnohem víc. Chvílemi nudné, trochu zmatené a posledních deset minut bum bum prásk a byl konec. Jo a mimochodem, Keira tam vypadá fakt děsně.
Westernstory (2011)
Neskutečná trapárna. až mě bylo chvílemi líto herců! film, co nechápu, že ho někdo vůbec točil.
Perfect Days (2011)
chvílemi dost nudný film. možná, kdybych byl 40ti letá ženská, tak by se mi to líbilo více. škoda peněz za kino. skvělý sokol a chýlkova.
Šéfovia na zabitie (2011)
po dlouhé době pěkná veselá americká komedie! skvělé obsazení.