Recenzie (45)
MOST! (2019) (seriál)
Zcela výjimečný český seriál, který patří do toho absolutně nejlepšího, co se kdy tady zrodilo. Veliká poklona tvůrcům a v neposlední řadě hercům! Bravo!
Tiché miesto (2018)
Průměrně smýšlícího jedince musí tenhle film zákonitě nakrknout, z důvodu nepochopitelně nelogického chování postav. Myšlenka a nápad je dobrej, ale. . . ! Tolikrát "proč" jsem si u filmu dlouho neřekl a nemá smysl to tu vypisovat, protože v komentářích zde příkladně proč zaznívá mnohokrát. Od začátku do konce jeden veliký otazník a dost pochybuji o tom, ze takto to tvůrce opravdu chtěl. Škoda! Jo a další věc co nechápu je to, že film je tady v červeném a ve většině českých žebříčků je uvedený v první desítce nejlepších filmů roku 2018?! Tak jsem debilní já, nebo ti okolo? Prostě ne! Jo a kdo má na filmu rád pěkný zvuk, tak ať na to ani raději nekouká, ten tam prostě není 😀.
Krídla Vianoc (2013)
Na český film, nadprůměrný film. Senzační kamera a střih! Pěkný příběh, krásně natočeno. K pobavení, k zamyšlení. . .
Muž z ocele (2013)
To je ale srajda! Opravdu nechápu ty zdejší velenadšené pětihvězdičkáře. Film mě připadá jako podprůměrné "béčko" vysílané na tv Nova v neděli odpoledne!
Medvedík (2012)
Pěkná podívaná.
Babovřesky (2013)
Za to, ze je to barevné :-) :-) :-)
Divoký Django (2012)
Stejně jako Pancharti, i toto je film, který v kině opravdu rychle uteče.
Susedská hliadka (2012)
Neskutečná trotlovina.
Školní výlet (2012)
Jedna hvězda pouze z úcty k těm starým hercum.
James Bond: Skyfall (2012)
Řekl bych, že asi nejlepší Bondovka !!! Krásná podívaná, fofr celý film!