Recenzie (45)
Metóda Markovič: Hojer (2024) (seriál)
Absolutní špička mezi českými seriály. Myslím, že ne jen u mě je to překvapení roku.
Wrestler (2008)
Film, co má úžasnou atmosféru. Bavilo od začátku do konce.
Mimoriadna udalosť (2022)
Nudné tři hvězdy.
Kurz manželskej túžby (2021)
Krásné, milé, lehké, úsměvné, vtipné, odpočinkové. Báječná podívaná. A bezkonkurenční Ivana Uhlířová.
Dobré ráno, Brno! (2023) (seriál)
Dlouho jsem se takhle nebavil. Za mě plnotučných 5*!
Deväťdesiatky (2022) (seriál)
S Případy 1. oddělení tento seriál patří vůbec k tomu nejlepšímu, co v ČR bylo kdy natočeno!
Prípady 1. oddelenia (2014) (seriál)
Jeden z absolutně nejlepších českých seriálů a to všechny série.
Planéta Praha (2022)
Povedená věc. Nelze na to koukat jako na dokument, ale jako na film!
#martyisdead (2019) (seriál)
Tak to je opravdu povedené. Dospívající by se na to měli kouknout povinně!!!
Mělas to vědět (2020) (seriál)
Mohlo to být čtyřdílné. Polovina čtvrtého a pátý byl tak trochu plácání a hraní si s kamerou, ale jinak dost dobrý. Je to pěkně koukatelné!