Recenzie (619)
Pravá blondínka 2 (2003)
Blondýnka mě svojí růžovou naivitou někdy opravdu dostávala a ten konec v soudní síni... to už snad ani není možné...
Anakonda: Honba za krvavou orchideou (2004)
Něco tak stupidního jsem hodně dlouho neviděla.
Bazén (2001)
Tak tohle byl hodně trapnej film. Horor nepřipomínal ani náhodou, spíš nějakou parodii na něj...
Pánská jízda (2004)
Podle mně na český film dobrá komedie, která ukazuje, že chlapi se bez ženských těžko obejdou. :o)
Policajná akadémia: Moskovská misia (1994)
Asi nejslabší ze všech policejních akademií, ovšem náčelník Lassard se pořád drží svého standardu. :)
Pomáda 2 (1982)
Film sice nestydatě opisuje od jedničky (jak už to tak u pokračování bývá), ale provázejího ho písničky, u kterých si musí člověk notovat. A o to přece u takovýhle filmů jde.
Kameňák (2003)
Sestavit celý film z vtipů je hodně zajímavý nápad. Další film, co se Troškovi po Slunce seno opravdu povedl.
Crossroads (2002)
Příběh sice absolutně o ničem, ale doprovází ho příjemné písničky.
Sám doma 3 (1997)
No jo, sice je to pořád to samý, ale přece jenom tenhle novej "Kevin" vyvedl zlodějům několik dost dobrých lumpárenn a prostě sem se u toho skvěle zasmála, a to už sem to viděla několikrát a pořád mě to baví, takže prostě dávám s klidným svědomím 4 hvězdičky.
Zamilovaný profesor 2 (2000)
Zamilovaný profesor 2 byl k uzoufání nudný, což je jeden z důkazů toho, že k některým filmům by se prostě pokračování točit nemělo. Jediná vtipná scéna byla s Klumpovými u stolu.