Recenzie (17)
Tancuj Matylda (2023)
Vynikající herecké výkony paní Rázlové a pana Rodena. Jsem ráda, že kromě třeskutých komedií se párkrát do roka natočí u nás i kvalitní film s celospolečenskou tématikou. Mrzí mě, že na Lvech zůstaly herecké výkony opomenuty.
Dva týdny štěstí (1940)
Velmi příjemná komedie v čele s Adinkou. A hvězdička navíc, za to jak Adinka bojuje za podzemní dráhu. Já bojuji za metro D, tak mě to potěšilo.
Biely lotos - Season 2 (2022) (séria)
No to byla jízda. 2. série je lepší než 1. série. Nejvíce se mi líbila linie děda- syn- vnuk. A že Formanův Salieri F. Murray Abraham je ve svém věku v plné síle. Na Sicilii se chci rozhodně podívat.
Volha (2023) (seriál)
Škoda ne moc povedeného 1. dílu. Dále se domnívám, že by románu Volha Karla Hynie slušel jiný formát nikoliv minisérie, ale seriál, řekněme 10 dílný. Mnoholetou práci si televize dala s přípravou a je to škoda ,že to skončilo u 5 dílů. Vynikající herecké obsazení, naprosto skvělé záběry z archívu protknuté s dějem. Skvěle.
Docent (2023) (seriál)
Průměr, průměr, průměr. Škoda. Znovu vidět nemusím.
Všetky moje listy spáľ (2022)
Krásné severské melodrama. Výborné herecké výkony, krásná hudba, kamera.
Kolibřík (2022)
Velmi působivý poetický film vyprávějící životní příběh Marca Carrery. Výborným způsobem je zde pojato střídání časových rovin v životě hlavního hrdiny. Doporučuji.
Syn nepřítele státu (2022) (TV film)
Bohužel tak silné téma nebylo uchopeno,jak by si zasloužilo. Vše zůstalo v púli cesty.Škoda.
Il Boemo (2022)
Bohužel se jedná o průměrný film, což je škoda. Nejlepší z celého filmu je Myslivečkova hudba a kostýmy. Nechápu, proč není film v ČR promítán v italštině, protože dabing je příšerný a rušivý. Ach jo.
Drahý Thomasi (2021)
Krásný poetický film. Výborně je film poskádán a doprovázen skvělou hudbou. Je dobré si takové osobnosti, jako byl Thomas Brasch připomínat.Za svou pravdou stál jak v socialismu, tak v kapitalismu.Ani v jednom režimu neuhnul ze svého přesvědčení.