Recenzie (156)
Agora (2009)
Film o fanatických šílencích...(znovu už to vidět nehodlám)
Lososy v Jemene (2011)
Snad někdy...mě to pobaví..
Zem bez zákona (2012)
.
Mníchov (2005)
Nemožu jinak..Takový režisér a i herci a taková nuda.
Armageddon (1998)
Skvělý film(samozřejmě ta nejtěžší možná amerika) ale některé vtipy a scény se mi vryli do paměti a proto jsem tento film viděl už mockrát a vždy se na něj podívám rád znovu.
Pianista (2002)
Hrůzy války v dalším filmu ale tento není možné vnímat jako jeden z mnoha...
Bratia (2009)
Válka je svinstvo..
Trapasy (2007) (seriál)
Trapas si představuju jinak ve většině dílů se jednalo jen o nějakou blbou a nemožnou náhodu...
Výmena (2008)
Eastwood znovu nezklamal.Nesmírně smutný film :-(
Stepfordské paničky (2004)
Naprosto tupý a šílený film.