Recenzie (15 909)
M.A.S.H. - Rainbow Bridge (1974) (epizóda)
Plukovníku, protestuji proti útoku na charakter majora Burnse v jeho nepřítomnosti. My vlastně utočíme na jeho nepřítomnost charakteru....Dobrou noc, supermani....
Deň, keď sa zastavila Zem (2008)
Já neskákal nadšením ani z filmu z roku 1951... Měli bysme je zabít, pro jistotu... úžasný chlapeček... Nicméně zásadní myšlenka bohužel je reálná... Naše planeta není naše a hodiny začaly odbijet půlnoc . ..😶
The Iceman Cometh (1973)
Už jsem vyrostl z potřeby dívat se na filmy které vás pošlou dolu..
Súkromné životy (1990)
Snímek patří k tomu nejlepšímu své doby... Šulcová skvělá ...akorát jako obyčejně nechápu proč obsadit české herce a namluvit je slovenskými...
Trója (2004)
Budiž...
Prišiel k nám Old Shatterhand (1966)
Što gavaritě aneb jak si Hanák zkomplikoval profesní život...
M.A.S.H. - The General Flipped at Dawn (1974) (epizóda)
Nedotýkej se mých lékařských časopisů. Radost z nahoty? To je odporné. To doufám.😀 Generála dabuje ušitrhajícím způsobem doayen českého dabingu D.Klapka...
Vodný svet (1995)
chi...
Invázia (1996)
Zaminsky mohl ubrat, spíš než vědce připomínal debila...či nájemného vraha... Kdyby to natočili s humorem a nadsázkou mohlo to být zábavné béčko, takhle je to béčko co si hraje na áčko...
M.A.S.H. - The Sniper (1973) (epizóda)
Chtěl jsem být zřízencem, ale nevytáčel jsem rohy...😀