Obľúbené herečky (10)
prvně jsem ji viděl v Ember City... a víc skoro psát nemusím (to se musí vidět), myslím že hraje velmi přirozeně a přesto(či právě proto?) dokáže vyvolat silné emoce... mimochodem má nádherné oči, nekoukejte na ně dlouho nebo dopadnete jako já :-) Pevné pouto shlédnuto... dechberoucí, jen tak dál. Irena v Útěk ze sibiře, velmi zajímavá postava a radši nechci vědět kolik času herci trávili v maskérně než jim vyrobili "spálenou" pokožku. Hanna - filmu samotnému jako by něco chybělo k ucelenosti, ale herecký výkon jednoduše famózní a zatím nejlepší.
upovídaný andílek který viděl příliš mnoho (Taken, Válka světů), pak mi pár filmů chybí (doženu), "matkovrah" který nesnáší krupici (tajný život včel), chlastající třináctiletá telepatka co vypadá na patnáct (Push) a co teprve Cherie Currie (The Runaways) ... ehm, evidentně ji ta role bavila minimálně stejně, jako diváky koukání na ni :-P a kytar (Cutlass) bych jí koupil třeba deset :-)
"kůstka" :-)
Scarlett Johansson
Najlepšie filmy:
Dokonalý trik (2006)
Avengers: Nekonečná vojna (2018)
Avengers: Endgame (2019)
Grace Park
Najlepšie filmy:
Hviezdna loď Galactica (2003) (TV film)
Hviezdna loď Galactica: Britva (2007) (TV film)
Město podivínů (2018)
Keira Knightley
Najlepšie filmy:
Láska nebeská (2003)
Piráti z Karibiku: Prekliatie Čiernej perly (2003)
Pokánie (2007)
Eva Green
Najlepšie filmy:
James Bond: Casino Royale (2006)
Traja mušketieri: Milady (2023)
Dokonalý zmysel (2011)
Rachel McAdams
Najlepšie filmy:
Zápisník jednej lásky (2004)
Spotlight (2015)
Malý princ (2015)
Emmy Rossum
Najlepšie filmy:
Tajomná rieka (2003)
To nie si ty (2014)
Fantóm opery (2004)
Anne Hathaway
Najlepšie filmy:
Návrat Temného rytiera (2012)
Interstellar (2014)
Dark Waters (2019)