Recenzie (2 335)
Rodinná stretávka (2014)
23. 04. 2015 (119.); takových snímků více, doporučuji
Veronika se rozhodla zemřít (2009)
22. 04. 2015 (118.); Veronice jsem velmi přál veselé a optimistické pokračování života
Birdman (2014)
20. 04. 2015 (117.); výborné herecké výkony pánů Keatona a Nortona
Sexi roztlieskavači (2009)
19. 04. 2015 (116.); loudilům se na táboře roztleskávaček ukázalo to, že proč tam jsou, je sice hezké, ale ne nejdůležitější
Mavericks: Na divokej vlne (2012)
19. 04. 2015 (115.); obdivuhodné, ale zároveň velmi nebezpečné
Majstrovský plán (2011)
18. 04. 2015 (114.) nemyslím, že to byl plán mistrovský, ale byl zasloužený
Manažeři (2010)
16. 0. 2015 (113.); tak bohatí lidé, něco našetříno by mít mohli (všichni)
Restaurant (1998)
16. 04. 2015 (112,); Chris asi nemá v oblibě bílou pokožku
Výchovný tábor (2007)
15. 04. 2015 (111.); s rodiči ani se sebou jsem neměl takové starosti, abych skončil někde na Fidži
Noc v múzeu: Tajomstvo hrobky (2014)
14. 04. 2015 (110.); už za pány Williamse a Rooneyho se mi film líbil