Recenzie (2 335)
Posledný bozk (2006)
15. 08. 2010 (209.); velmi zdařilý snímek
Kamoška z budúcnosti (2007)
14. 08. 2010 (208.); znám lepší pohádky
Vidiečania z Beverly Hills (1993)
12. 08. 2010 (207.); hrozný snímek, poprvé jsem zaregistroval dříve známé jméno Zsa Zsa Gabor
Všetko je osvetlené (2005)
10. 08. 2010 (206.); režijní prvotina Lieva mě potěšila a o snímku jsem delší dobu přemýšlel
Povýšenie (2008)
09. 08. 2010 (205.); Doug Stauber nečekal, že se tímto způsobem ,,zbaví,, Richarda Wehlnera
Traja amigos (1986)
09. 08. 2010(204.); bravůrní zlikvidování El Guapa a jeho družiny
10 položiek a menej (2006)
08. 08. 2010 (203.); poměrně dost známý B herec mezi lidmi, solidni rozhovory mezi starším pánem a mladší ženou
Lovecká sezóna (2006)
07. 08. 2010 (202.); Elliot na osla neměl vůbec šanci
Zmätok v duši (2009)
06. 08. 2010 (201.); i když v založení nové rodiny Otis ,,Bad,, Blake nevyhrál, následující život ano, alkohol ve větším množství není dobrá věc
Bublina (2005)
18. 07. 2010 (200.); film jsem sledoval jen kvůli panu režiséru