Recenzie (2 334)
Obchodníci (2013)
20. 02. 2014 (89.); zdravý člověk by měl pracovat
Ghost Dog - Cesta samuraja (1999)
20. 03. 2014 (88.); doporučuji
Můj milý, můj drahý (2009)
19.03.2014 (87.); Ann po delší peripetii nakonac lepší život nachází
Bezcenný syn (2007)
19. 03. 2014 (86.); téměř vše, co se stalo během únosu, je trochu zvláštně přednesené
Pozdravy zo spermobanky (2013)
18. 03. 2014 (85); je to asi příjmné mít tak početnou rodinu, ale anonymita je anonymita
Stroskotaná láska (2005)
18. 03. 2018 (84.); to je snímek pro jinou kategorii diváka než je má osoba, ale i takové díla jsem schopen vzhlédnourt
Päť dní jedného leta (1982)
16. 03. 2014 (83.); strýček a neteř, to by snad ani nefungovalo
Lososy v Jemene (2011)
16. 03. 2014 (82.); Dr. Jones i přes svou velkou zodpoědnost se chová velmi klidně, nevybuchuje a to se mi líbí
Zlodejka kníh (2013)
16. 03.2014 (81.); delší dobu jsem již nedal pět hvězdiček, tento film si je rozhodně zaslouží
Vlk z Wall Street (2013)
15. 03. 2014 (80.); Jordan i Donnie nemají u mě žádnou sympatii