Recenzie (801)
Nech žijú duchovia! (1977)
Jeden z nejlepších mých dětských filmů.
Chataři ze Švihova - Epizoda 1 (2024) (epizóda)
Tohle hodnocení nechápu.
Polda - Mistrovské dílo (2024) (epizóda)
U tohoto dílu jsme se docela zasmáli.
Smysl pro tumor (2024) (seriál)
Dal bych 10* z 5...
Božena (2021) (seriál)
Hodně dobře natočený životopis... Skvělý scénář, skvělá režie a skvělé herecké obsazení i výkony, výborná výprava i kostýmy. Tleskám ve stoje.
Rozpustený a vypustený (1984)
Zkrátka Cimrmani... Plno hlášek... Takhle brzy jsi nás nečekal viď Oulíku... Špatne Hlaváčku. Tykejte mu. Máte před sebou sprostého vraha. No přinejmenším sprostého podezřelého...
Kľúč svätého Petra (2023) (TV film)
Po dlouhé době za mě krásná, vtipná "vánoční" pohádka.
Pán Church: Najlepší priateľ (2016)
Skvělý doják. A velké příjemné překvapení Murphy... Za mě byly ty jeho předešlé filmy/komedie sračky. Tady se našel.
Zem bez zákona (2012)
Dobře natočený drsný film z drsného kraje a drsné doby o drsných lidech.
Je mi zo seba zle (2022)
Brilantní sonda do mysli lajkůchtivych, rozmazlených pipin a dnešní prekorektněné a přeinkluzivované doby... Až z toho šel mráz po zádech.