Recenzie (59)
Orol Eddie (2016)
Pane Bože...človek ani nemusí vedieť, o čom ten Eddie vlastne bol aby si domyslel, o čom sú tréner-nedbalka-alkoholik alebo zlý-bohatý-ujo-ktorý-má-moc..kde sa stále berie tá neuveriteľná túžba po stereotypoch... A malá poznámka, keď už sa chcem "inšpirovať" skutočnými udalosťami, tak by tam niečo "skutočné" mohlo aj ostať (okrem faktu ze olympiáda fakt bola v Calgary 1988). Nabudúce niečo o údajných orgiách v olympijskej dedine poprosím.
Naked Attraction - Dating hautnah (2017) (relácia)
Svet potreboval tento program...
Pokoj (2003)
Ďakujem všetkým svätým zato, že táto kktina existuje...interactive screening na univerzitnom campuse bude asi nadlho mojim najsilnejším kinematografickým zážitkom.
Špina (2017)
Fúúha...nečakal som od tohto filmu nič a napokon som dostal až až....všetko to pôsobilo prirodzene a reálne, dostávalo sa pod kožu...a konečne dialógy písané z reality, tak, ako aj naozaj vyzerajú...4*
Cuky Luky Film (2017)
Prekvapivo nie až taká kktina ako by človek čakal...a Lasicovo suché cameo top.
Inferno (2016)
Ako fanúšik knihy do značnej miery sklamaný...meniť pointu deja pre účely filmu mi nikdy nepríde ako dobrý nápad
V zajatí démonov 2 (2016)
Ten pocit keď ste v kine s frajerkou a vy ste ten čo kričí jak malé dievča...nevadí...inak som odvážny
Lepší spánok: Verejnoprávna služba s Andrejom Bičanom (2014) (relácia)
Ja som zaspal...
Kredenc (2014) (relácia)
Nemám rád Gizku Oňovú...tu nachádzam značnú satisfakciu...
Červený kapitán (2016)
Ako človek, čo prečítal každú Dánovu knihu a považuje Červeného kapitána za svoju najobľúbenejšiu som sklamaný...ako fanúšik slovenského filmu veľmi spokojný...patriotizmus vyhral...s Kandidátom porevolučné naj.