Posledné recenzie (6)
Eragon (2006)
Z knihy jsem byla nadšená. S nedočkavostí jsem hltala každé další slovo a těšila jsem se na další díl.... Vážně smekám před Paolinim, který tenhle úžasný příběh napsal v pouhých patnácti letech. Ale tohle? Nemám na to slov, nedá se to ani srovnat. Obrovské zklamání. Ještě, že je nenapadlo takto zkazit i Eldesta a Brisingr. Katastrofa.
Prázdniny (2006)
Pěkný originální romantický příběh o osudech dvou naprosto rozlišných žen ve dvou naprosto rozlišných zemí světa. Vtipný, hezký, romantický, ale trošku předvídatelný. Amanda se právě rozešla s přítelem a uvědomí si, že asi v životě nikoho nemilovala, potřebuje dovolenou a tak se dívá na výměny domů a napíše Iris. Iris - přcitlivělá, ale moc milá dívka, až moc dlouho zamilovaná do arogantního hlupáka, který se navíc přávě zasnoubil. Je ráda, že může ,,vypadnout" a tak si s Amandou vymění dům na celé Vánoce. Z Londýna do LA a z LA do Londýna. A samozřejmě to oběma změní život úplně naruby.
Shrek: Zvonec a koniec (2010)
Čtvrté pokračování Shreka sice stále plné vtipu, ale ani z poloviny nesplnilo mé očekávání. Děj je tak jednoduchý, že bych ho mohla říct jednou větou: Shrek nebyl spokojený se svým životem, a tak podepsal smlouvu s Rampelníkem, který ho přenesl do jiné verze království, kde si Shrek uvědomil, že chce svůj starý život zpátky, což samozřejmě zvládnul a zazvonil zvonec a pohádky je konec...alespoň doufám.