Recenzie (26)
Dillinger je mŕtvy (1969)
nikdy bych neřekl, že se z tohodle stane film, který jsem viděl nejvíckrát v životě (cca 80x).... prvně jsem na to koukal když mi bylo 15, teď je mi 37a neztratilo to nic. One Man Show ala Michel Piccoli a facka každému kdo skuhrá, že na dobrý film potřebuje peníze. Jedna z nejlepších věcí v dějinách kinematografie.
Interceptor (2022)
kdo tomu dal vic jak 0% je totalni idiot :D
How It Ends (2018)
Blbost plna nelogicnosti.
Uprostřed ničeho (2023)
Jedno slovo: Strašný
Sentakuki wa ore ni makasero (1999)
Po dlouhý době jsem narazil na něco zajímavýho: https://www.youtube.com/watch?v=PA4KyaxytsU
Ukrajina - jiná pravda (2022)
Kravina plná nesmyslů
65 (2023)
Už se těším až scénáře začne psát chatgpt a zkončí tyhle debiloviny
Star Wars: Epizóda V - Impérium vracia úder (1980)
Po všech stránkách je to špatný, ale nejvíc zaujme střih, který je jak kdyby to dělal nějaký důchodce co v životě stříhal jen záběry z dovolené u jadranu.
Joker (2019)
Kdyby se to osekalo od toho komiksoveho podkladu, tak je to jasnych 5, Phoenix je neskutečný, a je to velká deprese na něj koukat.
Znamenia (2002)
tohle bylo fakt strasny, kdyz se postavy ve filmu chovaji jak retardi jen aby se dal konstruovat nasledny dej tak je to vzdy nekoukatelny