Recenzie (2 613)
Tip a Tap (1971) (seriál)
Nejblbější ze všech večerníčků, v dětství jsem to nenáviděla a čekala jsem až dají jakýkoliv jiný. :-(
Bob a Bobek na cestách (2003) (seriál)
Slabota.
Vydrýsek (2002) (seriál)
Nebavilo mě to. Jednak už to tady bylo v podobě medvědů a hlavně, existuje dost dokumentárních pořadů, které dokáží zaujmout i malé děti, čili tohle byl trochu zbytečný pokus.
Mackovia (2001) (seriál)
První série převratná a vskutu velmi vydařená, dále už to šlo od desíti k pěti..
O Kubovi a Stázině (1988) (seriál)
Nelíbila se mi animace. Slabší večerníček, ale protože je od Václava Čtvrtka, tři hvězdičky dám.
O človíčkovi (1985) (seriál)
Pan Wimmer mi ohromně v tomto večerníčku sednul. Pěkná pohádka! Onehdá jsem viděla na déčku a opět mě velmi potěšila.
Divoké sny Maxipsa Fíka (1983) (seriál)
Maxipes je moje láska! Top mezi večerníčky.
Kubula a Kuba Kubikula (1986) (seriál)
Barbucha mě moc nechytil...
Pohádky o mašinkách (1985) (seriál)
Zababa! Nezapomenutelná atmosféra! Paráda!
O zvířátkách pana Krbce (1977) (seriál)
Perfektní Renčín a Abrhám, to je bezva večerníček!