Recenzie (2 613)
Hurvínek vzduchoplavcem (1997) (seriál)
Proti předešlým Hurvínkům je to slabší.
Tuláčik (1997) (seriál)
Více mě brali medvědi.
Pišta a Fišta (1958) (seriál)
Nic pro mě.
Rodinka z Lochnesského jazera (1984) (seriál)
Teda, tak na tohle jsem taky zapomněla, jak tady někteří zmiňujete. A přitom to bylo vážně moc dobré!
Žofka ředitelkou zoo (1996) (seriál)
Slabší než první série, ale fajn.
Pásli ovce valasi (1973) (seriál)
Snad jediný slovenský večerníček, co znám. Opravdu krásný!!!!
Bubáci a Hastrmani (1999) (seriál)
Výborný večerníček! Perfektní Josef Somr, krásná animace!
Kosí bratři (1980) (seriál)
Pamatuji si, že to nebylo bůhvíco.
O hajném Robátkovi a jelenu Větrníkovi (1978) (seriál)
Pan Kotrč to zachraňoval! :-)
Miško Guľôčka (1973) (seriál)
Jako dítě jsem to nemusela.