Recenzie (2 613)
O chytré kmotře lišce (1983) (seriál)
Tento večerníček mě nikdy nebavil.
Krysáci (2008) (seriál)
Krysáci patří mezi TOP 10 mých večerníčků! Moje děti je milujou, my dospělí se u nich smějeme, je to perfektní a docela mě mrzí, že to tolik lidí nebaví. Hlas Bolka a Pechy nemají chybu. Vtipné, laskavé a krásně animované...
Žofka a její dobrodružství (1988) (seriál)
Vtipná pohádka z dílny tria Macourek, Born, Nárožný. Netěší se takové oblibě jako jiné večerníčky, ale mě se líbila moc.
O kocouru Mikešovi a jeho přátelích (1971) (seriál)
Hezká pohádka, Ladovská- Hogerovská, no nějak zvlášť ji nevyhledávám...
Znovu u Spejbla a Hurvínka (1974) (seriál)
Vynikající!
Z deníku žáka III. B aneb Edudant a Francimor (1993) (seriál)
Výborný počin! Mám ráda knihu Karla Poláčka a toto zpracování mi sedlo! Šteindler perfektní! Netradiční, ale připadlo mi to celé trefné.
O klukovi s plakátu (1969) (seriál)
Příjemné. Hodnotím podle vzpomínek, protože na tento večerníček jsem neměla v posledních letech štěstí.
Pohádky ovčí babičky (1966) (seriál)
Tyhle pohádky mě nijak zvlášť neupoutaly.
O škriatkovi Racochejlovi (1997) (seriál)
Tento večerníček byl mnohem slabší než jiné s paní Bohdalovou. Nebyl špatný, ale znám mnohem zdařilejší kousky.
Mach a Šebestová na prázdninách (1998) (seriál)
Tohle už není ono. Přestože kvalita je stále vysoká, pro mne zklamání.