Recenzie (10 067)
La abuela (2021)
Další nevýrazná, tentokrát dost špatná a nesnesitelně nudná, španělská duchařina.
Willy Wonka a továreň na čokoládu (1971)
Wonka mě sral i v Burtonově podání, zde to je ještě horší a hlavně neskutečně zastaralý.
Skúška ohňom (2018)
Edward Zwick je velice slušný řemeslník a má za sebou celou řadu divácky úspěšných a hlavně velkolepých filmů (Legenda o vášni, Glory, Krvavý diamant). V poslední době se ale (bohužel) soustředí na menší filmy se silnými tématy. Tentokrát z prostředí věznice, kde čeká na smrt možná nevinný muž, obviněný z vraždy tří dcer. Herecky slušné, ale fádně natočené a zbytečně dlouhé.
Čierna skrinka: Skaza letu A800 (2021)
Zpočátku skvěle rozehraný a řemeslně kvalitní thriller s výbornou prací se zvuky a hudbou. I přes komorní pojetí napínavé a svižné. O to více zamrzí závěrečná třetina, která nejdříve výrazně zpomalí a poté je uspěchaně a neuspokojivě zakončena.
Panama (2022)
Když jsem koukal na vynikající seriál Yellowstone, říkal jsem si, že Cole Hauser potřebuje nějakou pořádnou akční sólovku. Bohužel ji dostal ve filmu s kvalitou novodobých Seagalovek, Willisovek, případně Cageovek. Mizérie o to větší, že se do ní nechal ukecat i Mel Gibson a režíroval dříve šikovný Neveldine.
Cesta von (2022) (seriál)
Začátek slušný s poutavou a vtahující atmosférou. Zapadlé "mrtvé" městečko má dostatečně silnou atmosféru na to, aby dokázalo diváka vtáhnout. Bohužel, jak začne strašení, jde to z kopce. Napětí mizivé, bubáci bez děsu a jak se začnou rozvíjet jednotlivé charaktery a tvůrci se pokusí i light verzi Walking dead, všechno je špatně. 2* za snesitelné první dva díly a slušnou řemeslnou kvalitu.
Margrete - kráľovná severu (2021)
Filmová Hra o trůny z Dánska se bohužel nekoná. Nijak silný historický film o silné postavě. Takových už jsme ale viděli desítky a mnohokrát ve výrazně lepším provedení, jak po herecké, tak i režijní stránce. Margrete působí pouze jako slušný TV film.
Maliarka a zlodej (2020)
Pohled na neobvyklý vztah zloděje narkomana a jeho "oběti". Trochu zbytečně dlouhé ale poutavé.
Peacemaker (2022) (seriál)
Správně ujeté, občas brutální, celkově odvážné a překvapivě zábavné. Sólovka nejzábavnější postavy z nového Sebevražedného oddílu se velice povedla, Cena má svou životní roli a podobně odvázaných seriálů moc není.
CODA (2021)
Příjemný indie filmeček, jehož provází hype výhry ceny akademie za nejlepší film roku. Nejedná se o nijak zásadní film a pocitově podobných nezávisláků je několik desítek ale nijak to neubírá na kvalitě, která je v tomto případě hodně vysoká. Parádní herecká sestava, příjemná atmosféra, která netlačí na pilu a pořád jede v nenáročném a zábavném módu a určitě musím zmínit i povedená hudební čísla.Vtipné, citlivé, příjemné a celkově funkční v čem by měl film funkční být. Jen to není ten zásadní film roku...