Recenzie (10 005)
Nezvratný osud 4 (2009)
Hororová série, která je ždímaná podobně jako série "Saw" se nám dostává do čtvrtého kola a drží se zajeté tradice sestupné tendence. Režisér tohoto dílu, který přinesl velice slušné druhé pokračování, tentokrát nepřináší nic nového a postupné vraždy už nejsou vůbec napínavé, nápadité a díky mizerným trikům ani brutální i když se o to hodně snaží. Jeslti to takhle bude pokračovat šestý díl by se mohl dostat na hranici odpadu.
Vianoce na štvrtú (2008)
Nápadem opravdu zajímavá a známými herci nabytá komedie, která bohužel nefunguje ani jako bláznivá komedie ani jako sentimentální vánoční kýč. Nevím jestli to je tím, že se k sobě Vaughn a Witerspoonová vůbec nehodí nebo tím, že se legendární herci jako Robert Duvall zbytečně pitvoří. Jisté je to, že se jedná o nepříliš povedenou komedii, která mohla být o dost lepší. Asi to bude neschopností režiséra.
Na pravé poludnie (1952)
Než přišel Segio Leone nebo Sam Peckinpah byly westerny jen o charismatických šerifech, který ví, že město patří jen jim a nikdo jiný nemá nárok. Tento není jiný s vyjímkou, že se odehrává v reálném čase jednoho horkého poledne. Nejedná se o špatný film jen mi připadal příliš jednoduchý a celkově takový televizní s minimální výpravou a akcí.
Vojnové hry (1983)
Ještě než se John Badham proslavil jako režisér slušných akčních podívaných natočil tento zajímavý a celkem napínavý film zabývající se tématem strachu z 3. sv. války, který sice nedosahuje kvalit filmů "Den poté", "Vlákna" nebo "Selhání vyloučeno", kterému se tématem přibližuje asi nejvíce. Režisér však toto téma nebere tak vážně a jako hlavního hrdinu si vybral tehdy mladičkého Brodericka. Být ve filmu více akce a napětí, klidně bych hvězdu přidal. Na druhou stranu i po desítkách let, stále aktuální.
Súboj bojovníkov (2006)
Hodně roztahaný válečný snímek, kde se více mluví než bojuje a žádný z hrdinů se nepokouší získat si divákovi sympatie nějakými závratnými či zajímavými činy. Nemám nic proti asijské kinematografii ale toto mi opravdu nesedlo. Rozhodně by mě však zajímalo jak si s podobným tématem poradil John Woo.
Detská hra (1988)
Dnes už poměrně známý horor o vraždící panence, který se probojoval mezi takové legendy jako "Noční můra v Elm Street" nebo "Halloween". V tomto případě se však nejedná o nijak vážnou hororovou podívanou ale spíše o celkem zábavný a nápadem originální filmeček, který sice není moc napínavý nebo dokonce hororový ale uteče dost rychle a po celou svojí stopáž zabaví.
Sirota (2009)
Neskutečně napínavý thriller o rodině, která tragédii potratu kompenzuje adopcí neobyčejné malé dívenky, která však skrývá děsivé tajemství a jakékoliv ohrožení své osoby řeší tím nejdrastičtějším možným způsobem a svou novou rodinu terorizuje jak psychicky tak i fyzicky. Největší zásluhu na výsledné kvalitě filmu má vynikající a napínavá atmosféra, slušné herecké výkony, zajímavý scénář a celkem povedený závěrečný zvrat, který chování ústřední hrdinky alespoň trochu vysvětluje. Slušná psychárna.
Jáchyme, hoď ho do stroje! (1974)
Pro mnohé legendární ale pro mě "jen" lehce nadprůměrná komedie s pár známými hláškami a dementním Luďkem Sobotou.
8 statočných (2006)
Výborný dobrodružný snímek pro celou rodinu o neohrožené psí smečce, která dokáže přežít v nehostinných podmínkách i bez pomoci lidí. Film má napětí, spoustu povedených a emočně silných scén a překvapivě kvalitní obsazení, kde překvapil převážně Paul Walker. Nenápadný ale o to lepší film.
Muž, ktorý zastrelil Libertyho Valancea (1962)
Nestandardní ale zajímavý western, který se snaží dokázat, že spravedlnost jde zaručit i ústně a nejen se zbraní v ruce. Ze začátku mi tento neakční styl nevadil ale převážně ke konci už to bylo upovídané opravdu hodně. Naštěstí tu jsou skvělí herci.