Posledné recenzie (67)
Transformers - Temná strana Mesiaca (2011)
jednu hvezdicku dostava Bumblebee, zbytek ani nestoji za komentar, behem promitani jsem dokonce usnula..
Alica v krajine zázrakov (2010)
od Burtona jsem prostě čekala víc :(
Iron Man 2 (2010)
úžasné.. nemám slov.. možná nějaká najdu až to uvidím po druhé, třetí,čtvrté.. :)