Recenzie (5 297)
Ukolébavka (2022)
Najskôr dieťa a potom plán. Musí jebať. A ešte keď je plán ísť k rodičom, ktorým už tiež pekne jebe z mimina, kombinácia k pohľadaniu. Nedá sa nájsť rovnováha, teda dá, nerobte si deti. 1 z 5
Klíčovou dírkou (2022)
Nech sa na mňa nikto nehnevá, ale slovenský Čistič bol o level ďalej. Toto bolo zbytočne dlhé, málo napínavé a v závere dosť priehľadné. Avšak to neznamená, že neidem skontrolovať skrine v momente, keď si nájdem ráno ustlaté. 2 z 5
Atlas (2024)
Toto prečo nebolo lacné Cčko s noname hercami? Efekty sú pekné, ale čo z toho, keď dej je úplna kokotina? K tomu všetkému, Stargate mala lepšie lode, zbrane, Stvoritel lepších AI robotov, dokonca aj sto ročný Matrix predbehol dobu s nadrozmernými strojmi ovládanými ľuďmi. JLo môže vyzerať ako chce, toto nedokáže zachrániť ani ona. 1 z 5
Fire Island (2022)
Savo do očí po prvých piatich minútach je oveľa lepšia voľba ako to dopozerať. SUPER ODPAD!
Konferencia vo Wannsee (2022)
Len jednu vec tomu musím vytknúť a síce úplne zle nakastovaného Heydricha. Nevieme veľmi posúdiť, o čom sa tam debatovalo, lebo je to fikcia, protokol nebol takto presný. Iné ako britská verzia, rovnako zaujímavé. 4 z 5
Na linke je vrah (2022)
Mňa to dostalo, lebo som nečakal až takú porábku a chcel som v tom vidieť druhý plán. Ten sa úplne nedostavil, ale donútilo ma to dopozerať. Malo to spád a v konečnom dôsledku ma to aj bavilo. 3 z 5
Nájomný žoldnier (2022)
Pre mňa je Pine zvláštny pokémon. Raz vyzerá, že tri dni nespal a podľa toho aj hrá, potom, ako napr tu, je celkom presvedčivý, vžitý do role a nie je problém mu to uveriť. Do toho môj obľúbenec Foster, čo tu paradoxne hral druhé husle a vôbec sa nejak nepresadil a neprejavil. Vie byť aj väčší psychopat. Celkom fajn akcia, vybavenie a zaujímavý zvrat. 3 z 5
Vánoce v ohrožení (2022)
Malo to pekné kostýmy. Espaňáci majú zvláštny zmysel pre kinematografiu. 1 z 5
Hotel Sinestra (2022)
Keď máte 12 tak ste cielovka. ODPAD!
Tiché dievčatko (2021)
Pomalé, dlhé a rozvláčne tliachanie o ničom. ODPAD!