Recenzie (62)
Halloween zabíja (2021)
Jako chápu, když se lidi v hororech nechovaj moc chytře, ale tohle je už na hranici parodie.
Strážcovia Galaxie (2014)
Konečně blockbuster s dokonalým písničkovým soundtrackem.
Nezvratný osud 5 (2011)
Některý scény jsou ve 3D fakt chuťovka.
Neľútostný pomstiteľ (2010)
Tak tohle je teda zatim nejvetsi zklamani roku 2011 (sice sotva zacal ale pochybuju, ze prijde jeste naky vetsi). Ne ze by to byl spatnej film, to rozhodne ne, ale po perfektnich trailerech je tohle opravdu promarnena sance. Kdyby byl celej film jako zacatek a v podstate cela prvni pulka tak by to bylo perfektni. Tak jsem si rikal, ze aspon ten konec bude dobrej protoze jsem vedel, ze v trailerech byla paradni scena Ferrari vs Chevelle ale ono porad nic a najednou naskocily titulky. Takze z naprosto nepochopitelnych duvodu vystrihli nejlepsi a nejdrazsi scenu a misto toho tam dali uplne nudnej a nezajimavej konec. No proste to mohl bejt skvelej film ale z nakyho me zahadnyho duvodu vystrihali ty nejlepsi veci.
Gangstri (2010)
Prvni dve tretiny jsou perfektni, ale cim vic ke konci tim vic to jde s scenarem z kopce. Ale i tak jsem se skvele bavil, takze slabsi 4*.
Legenda o sovích strážcoch (2010)
Vizualne dokonaly ale zbytek klasickej prumer.
Priestupný rok (2010)
Podprumerna komedie, kterou nezachrani ani Amy Adams.
Toy Story 3: Príbeh hračiek (2010)
Toy Story trilogie je snad jediná, která má všechny tři díly dokonalý.
Votrelec: Vzkriesenie (1997)
All aliens please proceed to level one:)
Piraňa 3D (2010)
Tak tomu říkám "pure entertainment"!!