Posledné recenzie (951)
Krvavě rudé nebe (2021)
Kdybych do předu věděl, že je to upířina, dal bych od toho ruce pryč, ale nevědě.... No co se dá dělat, dokoukal jsem to, ale byly to útrapné dvě hodniny.... sice dobře natočený, ale za mě děsně nudný...
Hrozba smrti (2024)
Zcela dostačující film na páteční večer k pivu... Gyllengaal je zase ve formě a kouká se na to sakra dobře... McGregor není herec, ale tady to tak nějak nevadí... Za mě naprostá pohoda...
Jedeme na teambuilding (2023)
Ach jo…. jako nečekal jsem moc, ale že to bude až tak nevtipny a blby, to me překvapilo…Něco na úrovni Buď chlap…