Recenzie (119)
Uteč (2017)
Teď, po letech jsem se na to podíval podruhé a opravdu se na film soustředil a musím uznat, že Peele je tady v několika ohledech až geniální. Tak skvělou atmosféru jsem viděl skutečně jen v několika pár dalších filmech a i všechno další okolo je tady vskutku perfektní- Od herců počínaje až po masky, kameru a zvuk konče.... Tohle je pro mě vynikající filmový zážitek, který ve mě rezonuje........
Uvnitř (2023)
Absolutně vynikající, leč konec mě naštval a tak jen 4 hvězdy. Kdyby byl doslovnější a lepší konec, byl by to plný počet, protože mysteriozní atmosféra, neotřelé téma a skvělý Dafoe- to mě fakt hodně bavilo
Po strnisku bosý (2017)
Jan Svěrák to pořád umí…… Ty jeho sklony k velkoleposti jsou pořád vidět ….. bavilo mě to a bylo to fajn
Smrtiaca návnada (2018)
Výborný Mysteriozní thriller se skvělými herci a šokujícími pointami. Drželo mě to v napětí po celou dobu a párkrát jsem se i dost vylekal (když Frances otevřela tu skříň a tam ty kabelky a další….) konec už jsem čekal, ale nic to nemění na opravdu skvělém zážitku z filmu…….Jo a Skvělá Maika Monroe
Baghead (2023)
Film i přes pár zajímavých nápadů veskrze průměrný, ale ten Noční Kinozážitek od 22 hodin s Mým Člověkem prostě nezapomenutelný......
Kosmonaut z Čech (2024)
Volná asociace myšlenek, která při správném naladění přinese vlastně velmi dobrý zážitek.... Čekal jsem trochu víc, ale zklamán nejsem.... Plyne to pozvolna a já vždy měl rád klaustrofobický a přitom nekonečný prostor lodi potažmo vesmíru s různými technickými udělátky a vše ohledně vesmíru jako takového Navíc, když jsme tady jakožto Češi, pasováni na technologický vrchol vesmírného programu, což je úsměvné, ale velmi zábavné....
Nič v zlom (2023)
Vynikající komedie, kde excelují oba dva hlavní herci. Je to vtipné, svižné, neotřelé a zábavné. Zhruba po hodině tomu trochu dojde dech, ale konec opět velmi dobrý. Perfektní pojetí, které osloví jak dnešní mladou generaci, tak starší generaci 50+..... Matthew Broderick tady vypadá hrozně legračně
Aquaman a stratené kráľovstvo (2023)
Pořád velmi dobré, zábavné, ulítlé a akční, ale pravdaže o něco slabší, než jednička. První díl měl lepší efekty, příběh, napětí i hrdinské momenty a celkově to je plnější a komplexnější film, který dává větší smysl. Je třeba ale říct, že jsem od dvojky nic moc nečekal, dostal jsem ale příjemný Sequel, který svižně odsýpá a baví.... Záleží taky vždy ale na tom, s kým a kde se na film díváte a jaká u toho je atmosféra... To dělá hodně A tohle bylo dá se říci nezapomenutelné....
Jerry Maguire (1996)
Další nezapomenutelná role Nestárnoucího Mistra Toma Cruise. Dal jsem si to teď po letech a musím uznat, že i přes všechen americký patos a předvídatelnost je to výborný film s fantastickým Cruisem a skvělou Renée Zellweger. Krásnej Romaticko-Sportovní příběh plnej emocí, kterým jsem věřil.
Hoří, má panenko (1967)
Jeden z nejlepších Českých filmů Historie. Ta autentičnost nemá obdoby a co do humoru, tak je zde jen málo konkurence jak u nás, tak ve světovém filmu. Forman je Legenda