Recenzie (370)
Wonder Woman 1984 (2020)
No, nemalo to ani hlavu ani pätu - total mess. Vôbec nechápem dôvod zasadenia do osemdesiatok, keďže tento blábol mohol byť zasadený do ktoréhokoľvek z posledných desaťročí, a ak by to toľko vopred nezdôrazňovali (a zjavne len preto, lebo je to in), nik by si to ani nevšimol. A navyše, Gal Gadot je hnusne, ale fakt hnusne anorexická. Vraj trénovala. Rád by som vedel s čím. S vankúšmi? S boxovacím pytlom naplneným vatou? Aspoňže tá Kristen Viig má poriadne nohy, a postavu celkovo.
Koruna (2016) (seriál)
Fuuuu, tak toto sa hneď po prvej sérii zaradilo medzi moje top seriály.
Povolenie zabíjať (1989)
Dalton je najlepší Bond.
Dámský gambit (2020) (seriál)
Jo, absolutna bomba!
Svědectví (1994) (seriál)
Takto to dopadne, keď výbornú knihu natočí totálny idiot.
Poslední království (2015) (seriál)
Naj, a to naozaj že naj historický seriál z obdobia dobývania Británie (alebo ak chcete, Albionu) vikingami (v tomto prípade dánmi). Vymazlené k dokonalosti. A s prstom v nose to válcuje napr. aj GoT (čo je absolútne odlišný žáner, ale aj tak - obzvlášť ak si človek uvedomí, že GoT nekládlo autorovi hranice vo fantázii).
Posledný bohatier (2017)
Film skvelý, ale žiaľ, slovenský dabing je absolútne tragický. Inú verziu sa mi ale zohnať nepodarilo.. Seriózne, čo za retardov má ten dabing na svedomí? Hlasy totálne mimo, vcítenie sa dabérov do postáv v mínusových hodnotách. Fakt katastrofa.
Seveřané (2016) (seriál)
Skvelá alegória na to, čo sa dnes vo svete deje (zaobalená do humoru) - toto slniečka asi len tak ľahko neprekusnú.
Umbrella Academy (2019) (seriál)
Tú nesympatickú Ellen Page si mohli odpustiť, a ušetrené peniaze vraziť do lepšieho scénára.
Steve Jobs (2015)
Omnoho lepšie divák urobí, ak si pustí na YT dobové záznamy s Jobsom. Totálna fraška, nesiahajúca filmu s Kutcherom ani po kolená.