Recenzie (370)
Legenda o Viy (2014)
Celé zle. Všetko čo bolo na filmovej verzii z roku 1967 skvelé je tuna k smiechu.
K zemi hleď! (2021)
Slniečka a vedecký prístup? Ale no tak, veď to su tí, čo vám budú tvrdiť, že existuje nespočetné množstvo pohlaví, a že muž je ženou ak si to myslí, a opačne, nehľadiac na jeho chromozómy a orgány.
Zaklínač - Série 2 (2021) (séria)
Urobiť z tak skvelej knihy takúto retardovanú sračku, to už naozaj chce iných debilov.
Mária, kráľovná škótska (2018)
Sorry, ale každá SJW agitka u mňa fasuje automaticky odpad.
Volejte Saulovi (2015) (seriál)
Absolútna bomba - a to nielen z hľadiska príbehu, ale aj ako vizuálne umelecké dielo.
Boty mrtvého muže (2004)
Drsná brutalita - a skvelá sonda do fucked-up charakterov. Nič pre týpkov žerúcich Hollywoodske bláboly.
Návrat z doby ľadovej (2006)
Tak sa nám z komédie pomaly stáva dokument, ako tak človek sleduje dnešný svet.
Hlídka (2021) (seriál)
Keď sa banda SJW pustí do tvorby. Samozrejme že vždy potrebujú zmršiť nejaké pôvodné dielo - sami totiž nie sú schopní vytvoriť nič, čo by stálo za fajku močky.
Temná veža (2017)
Nechápem ľudí odtiaľto. Totálne chobotiny tu fasujú plný počet, a toto je tu v priemere. Ovce.
PC Rebeli (2014) (seriál)
Z môjho pohľadu najlepší seriál vôbec, naprieč žánrami.